terminale pos logo START
STRONA DOMOWA
OFERTA
PRODUKTY I USŁUGI
KORZYŚCI
ZYSKAJ Z NAMI
PYTANIA
WARTO WIEDZIEĆ
POK
PŁATNOŚŒCI RACHUNKÓW
Terminale POS


Terminale płatnicze - tu znajdziesz odpowiedzi. Terminal płatniczy oraz akceptacja kart płatniczych bez tajemnic.

Odpowiadamy na pytania dotyczące terminali płatniczych jak i innych produktów i usług znajdujących się w naszej ofercie. Dowiedz się jak najkorzystniej wybrać terminal płatniczny spośród wielu ofert. Na co zwrócić uwagę wybierając terminal dla swojej firmy?


Pytania
Wybierając ofertę na co zwrócić uwagę?
Minęły już czasy, kiedy to opłata za dzierżawę terminala oraz prowizja od transakcji były jedynymi kosztami związanymi z posiadaniem terminala. W związku z tym, iż wielu klientów poszukujących dla siebie oferty zwracało uwagę tylko na te dwie opłaty wiele firm zaczęło wykorzystywać ten fakt. Opłaty za dzierżawę oraz prowizję od transakcji zostały obniżone, wprowadzono natomiast wiele innych, dodatkowych opłat o których potencjalny klient nie ma pojęcia. Wpadając w pułapkę tak skonstruowanej oferty może się okazać, iż za terminal zapłacicie Państwo nawet o 100zł./mies. więcej, niż widnieje to w ofercie, którą Państwo otrzymaliście. Do najczęściej spotykanych opłat dodatkowych należą: opłata PCI, opłaty za wprowadzenie oraz utrzymanie danych w systemach, opłaty za tzw. `wysłanie paczki` (zamknięcie dnia), opłaty za kartę sim (terminale gprs), opłaty inicjacyjne/instalacyjne, opłaty za przelanie środków na rachunek, opłaty za pakiet serwisowy, i inne.
Pytania i odpowiedzi
Kim jesteśmy
Kim jesteśmy?
Niniejsza strona jest własnością oraz jest administrowana przez doradców handlowych jednego z największych acquirerów (operatorów) oferujących terminale kart płatniczych. Celem tej strony jest skojarzenie potencjalnych klientów z doradcą handlowym z konkretnego województwa celem przedstawienia oferty.
Koszt terminala
Jaki jest koszt terminala?
Na koszty związane z posiadaniem terminala składają się dwa czynniki: miesięczna dzierżawa terminala (kilkadziesiąt złotych) oraz MSC (procent pobierany od każdej transakcji). Zarówno stawka za dzierżawę terminala oraz MSC uzależnione są od branży, spodziewanych obrotów oraz ilości terminali. W przypadku terminala telefonicznego dodatkowym kosztem są opłaty za połączenia.
Pobieranie prowizji
W jaki sposób pobierana jest prowizja?
Prowizja pobierana jest od razu od kwoty transakcji na terminalu. Na konto klienta wpływa kwota pomniejszona o prowizję. To samo dotyczy opłaty za dzierżawę terminala. Raz w miesiącu pobierana jest opłata za dzierżawę, która pomniejsza kwotę przelewu na konto. Ten sposób rozliczania jest dużym ułatwieniem dla naszych klientów, gdyż klient nie musi pamiętać o obowiązku opłacenia faktury za dzierżawę.
Jaki terminal
Który terminal powinienem wybrać? Stacjonarny, internetowy, czy gprs?
To zależy od potrzeb. Generalnie czynsz dzierżawy terminala stacjonarnego oraz internetowego jest troszkę niższy niż w przypadku terminala GPRS. Warunkiem koniecznym do instalacji terminala stacjonarnego jest linia telefoniczna lub łącze internetowe. Terminale płatnicze GPRS polecamy szczególnie klientom, którzy nie posiadają lini telefonicznej, łącza internetowego oraz tym, którzy potrzebują rozwiązań mobilnych (np. restauracje).
Bezpieczeństwo
Czy transakcje przez terminal płatniczy są bezpieczne?
Tak. Za każdym razem, gdy klient płaci kartą system łączy się z bankiem - wystawcą karty w celu autoryzacji transakcji. W przypadku braku środków na rachunku lub próby użycia karty zastrzeżonej transakcja taka zostanie odrzucona a sprzedawca zostanie o tym fakcie poinformowany. Dodatkowo wszytskie transakcje są na bieżąco przez nas monitorowane.
Przelewy
Jak szybko pieniądze są przelewane na moje konto?
W przypadku, gdy `zamknięcie dnia` (rozliczenie danego dnia) nastąpi do godziny 18:00 pieniądze są już dostępne następnego dnia roboczego na koncie. Zamknięcie dnia ustawiane jest z góry na wybraną przez klienta godzinę. Dodatkowo klient może dokonać zamknięcia dnia ręcznie w dowolnej chwili. Wszytkie transakcje po `zamknięciu dnia` będą rozliczone kolejnego dnia roboczego.

Nie znaleźliście Państwo odpowiedzi na swoje pytanie? Prosimy o wypełnienie poniższego formularza lub kontakt bezpośrednio na adres mailowy a odpowiemy na nurtujące Państwa pytania.

Wypełnij poniższy formularz
a nasz doradca skontaktuje się z Tobą w celu przygotowania szczegółowej oferty:

Lub skontaktuj się z nami mailowo, wysyłając zapytanie bezpośrednio na poniższy adres:

Formularz kontaktowy

Pola oznaczone * wymagają wypełnienia.

Wypełnienie i wysłanie powyższego formularza oznacza zgodę na przetwarzanie danych w celu kontaktu Doradcy z klientem.

mail: kontakt@terminale-pos.pl
tel:    513 782 479

Wysyłając zapytanie mailowe prosimy o podanie
następujących danych, które ułatwią nam kontakt:
   - MIEJSCOWOŚĆ
   - OSOBA KONTAKTOWA
   - NUMER TELEFONU

Cała Polska